نوشته های مرتبط: آیا رشد استارتآپ شما به اندازه کافی سریع است؟
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟
بازاریابی اینترنتی بیمه در کسبوکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا میکند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟
احداث اولین دفتر آمازون در خاورمیانه
همزمان با امضای توافقنامههای تجاری میان بحرین و آمریکا به ارزش ۱۰ میلیارد دلار، بخش سرویسهای وب آمازون، اولین دفتر خود در منطقه خاورمیانه را در بحرین احداث میکند.
ادغام علیبابا و زورق رسما اعلام شد
شرکت توسعه تجربه شایسته سفر (علیبابا و جاباما) با شرکت آوای هوشمند زورق آرامش (زورق) در هلدینگ «توسعه تجربه شایسته سفر» (توشا) ادغام شدند.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.