نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
۱۱ عادت مثبت که موفقیت شما را در کار و زندگی شخصی، تضمین میکند
اگر میخواهید عمرتان را در حسرت و دلهره کارهایی که قادر به انجامش بودید و انجامش ندادهاید نباشید، همت کنید و عادتهایی که در این مطلب به آنها میپردازیم را در خود ایجاد کنید.
چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟
بیاحترامی در محیط کار یکی از اصلیترین دلایلی است که کارمندان کار خود را رها میکنند. اگر میخواهید بیشتر مورد احترام واقع شوید، با راهکارهای این مطلب همراه شوید.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
ویژگیهای ذاتی و ضروری یک کارآفرین موفق چیست؟
تحقیقات نشان میدهند که کارآفرینی موفق، احتمالا مستلزم مجموعهای از خصوصیات ذاتی و ژنتیکی است. مجموعه رفتارها و خلقیات شما، احتمال موفقیتتان را در این حرفه مشخص میکند.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.