نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسبوکار در مسیر مشتریمداری
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسبوکارها و اینفلوئنسرها
ساعتی پیش شبکه اجتماعی تگاستار، اولین پلتفرم اختصاصی ارتباط بین کسب و کارها و اینفلوئنسرها افتتاح شد.
نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخشبندی روانشناختی بازار و هرم برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان
امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلیترین عوامل موفقیت کسبوکارها در رقابت سخت بازار است.
نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد
نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالشهای پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.