نوشته های مرتبط: آیا همیشه حق با مشتری است؟

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.

چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

راهنمای بازگشت به‌کار پس از یک وقفه‌ نسبتا طولانی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری می‌خواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل‌ جدیدتان ضروری است.

همه چیزهایی که باید درباره شتاب‌دهنده‌ها بدانید

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۱۹ دقیقه

در این مطلب یاد می‌گیریم شتاب‌دهنده استارت‌آپ چیست و چه خدماتی به کسب‌وکارهای نوپا ارائه می‌دهد؟