نوشته های مرتبط: فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هجوم فیلترینگ به پلتفرمهای کاریابی آنلاین
از امروز بدون هشدار قبلی چندین وبسایت مطرح این حوزه از جمله جابینجا، جاب ویژن و... دچار فیلترینگ شدهاند و تا لحظه نوشتن این خبر، علت دقیق این امر مشخص نیست.
رکگویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیمهای استارتآپی
رکگویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگیهایی دارد؟
از نظر مدیران شرکتهای بزرگ، یک کارمند خوب ویژگیهای منحصربهفردی دارد که در این مطلب به شرح آنها میپردازیم.
همکاری بانک گردشگری و معاونت علمی ریاست جمهوری
بانک گردشگری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در روز ۱۷ دی ماه تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.
چرا راهبران باهوش کسبوکار شکست میخورند؟
بیشتر کسبوکارها را افراد بسیار باهوش اداره میکنند؛ اما وقتی این کسبوکارها با شکست مواجه میشوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.