نوشته های مرتبط: فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
حرکت شهرداری تهران به سمت شهر هوشمند
امروز یکی از الزامات حرکت به سمت شهر هوشمند را حضور استارتآپها یا کسبوکار نوین میدانند که شهرداری تهران بر حمایت از آنها تاکید دارد.
نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ایران صادر کننده موفق استارتآپ به جهان
ایران می تواند صادرکننده استارت آپ های موفق به جهان باشد.
مجوزهای دولتی بزرگترین مانع استارتآپها
مدیر طرح ملی توسعه کسب و کارواشتغال پایدار باانتقاد از مجوزهای متعدد برای راهاندازی استارتآپها گفت:متاسفانه در کشور ما ساختارو الگوی مناسبی برای راه اندازی این نوع کسب و کارها وجود ندارد.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رفع فیلتر توئیتر در شورای عالی فضای مجازی بررسی می شود
وزیر ارتباطات گفت که رفع فیلتر توئیتر را به دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده و این مسئله در آنجا در حال بررسی نهایی است.
فیناستارز ۲۰۱۸ کلید خورد
فیناستارز ۲۰۱۸ فروردینماه سال آینده در جریان یازدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک و بیمه میزبان مخاطبان بسیاری اعم از شتابدهندههای فینتکی، شرکتها و صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، تیمها و استارتآپهای فینتک، مربیان، مشاوران و ... خواهد بود.
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.