نوشته های مرتبط: کسبوکارهایی که در خطر هستند
عدم توجه به نیاز بازار
طبق بررسیها 42 درصد استارتآپها به دلیل عدم توجه به بازار محصول و یا خدمت خود، شکست میخورند.
امنیت ملی، اقتصاد مقاومتی و کسبوکارهای نوپا
«اقتصاد مقاومتی» و «کسبوکارهای نوپا» از مهمترین راهبردهای «امنیت ملی» هستند.
تاکسییابهای آنلاین چطور گل کردند؟
اپلیکیشن تپسی با هدف افزایش کیفیت، امنیت و کاهش هزینه سفرهای درون شهری به شکل بومی راهاندازی شده است.
مجلس كجای کار ایستاده است؟
مجلس بایستی در راستای توسعه صنعت اطلاعات و ارتباطات اهتمامی جدی و عزمی راسخ داشته باشد.
نیاز به ایجاد درک درست از مفهوم استارتآپ
به اعتقاد مهدی غیبی، قرائتی که از کسب و کار نوپا شده براساس تصویری مخدوش بنا شده است.