نوشته های مرتبط: پیمانکاران، سرعت کسب‌وکار شما را متحول می‌کنند

چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اغلب اوقات، جلسات اداری به‌جای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین می‌آورند.

سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.

مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را به‌دست‌ آوریم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۰/ ۷ دقیقه

مهارت حل مسئله، از مهارت‌های لازم و حیاتی برای هر فعال کسب‌وکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.

بر چالش‌های راهبری تیم خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۰/ ۷ دقیقه

راهبری هنر انعطاف‌پذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روش‌های مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث می‌شود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.

چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵/ ۵ دقیقه

برقراری ارتباط، یکی از مهارت‌های ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعه‌های بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.

نگران دزدیده شدن ایده‌هایتان نباشید

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۰/ ۷ دقیقه

بسیاری از ما از مطرح کردن ایده‌های خود با دیگران می‌ترسیم؛ اما فراموش نکنید که حتی شرکت‌های بزرگ ایده‌هایشان را پیش از اجرا، عمومی می‌کنند.