نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
۷ درس مهم از یک استارتآپ شکستخورده
راهاندازی یک کسبوکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارتآپ ناموفق آموزنده نیست.
گوشدادن معجزه میکند
چگونه بتوانیم شنونده خوبی برای حرفهای دیگران باشیم و کیفیت ارتباط با آنها را متحول کنیم؟
ستون فعالیت استارتآپها، سرمایهگذاری خطرپذیر است
سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیستبوم استارتآپها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.
جمعیت یک میلیاردی کارآفرینان زن تا سال ۲۰۲۰
بر اساس پژوهشهای اخیر، تا سال ۲۰۲۰ یک میلیارد کارآفرین زن برای اولین بار به چرخه اقتصاد دنیا میپیوندند و این چرخه را در سراسر جهان متحول میکنند.