نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
چطور ارزش استارتآپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
سوالی که خیلی از پیگیران اخبار استارتآپ دارند این است که چطور ارزش استارت آپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
نگاهی بر احیای مجدد برند و معرفی گام به گام محصول
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپی که با علف دریایی کارآفرینی کرد!
یک جوان یونانی موفق شده است از طریق بازیافت علف دریایی و تبدیل آن به محصولات مصرفی، علاوه بر اشتغالزایی و کاهش هزینههای محیط زیستی کشورش، کسب و کاری موفق ایجاد کند.
آشنایی با مفاهیم خردهفروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هدایت اشتغالزایی، کارآفرینی و کنترل را به استارتآپها بسپاریم!
با ظهور استارتآپها در دنیا و همگام با آن رشد سریع استارتاپها در ایران، ارائه خدمات به هر بازاری تعریف جدیدی پیدا کرده است.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چرا استارتآپها شکست میخورند؟
در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارتآپها و ویژگیهای مشترک میان استارتآپهایی که از شکست گریختهاند میپردازیم.