نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

چطور ارزش استارت‌آپ‌های بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۱/ ۸ دقیقه

سوالی که خیلی از پیگیران اخبار استارت‌آپ دارند این است که چطور ارزش استارت آپ‌های بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟

نگاهی بر احیای مجدد برند و معرفی گام به گام‌ محصول

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استارت‌آپی که با علف دریایی کارآفرینی کرد!

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۰/ ۴ دقیقه

یک جوان یونانی موفق شده است از طریق بازیافت علف دریایی و تبدیل آن به محصولات مصرفی، علاوه بر اشتغالزایی و کاهش هزینه‌های محیط زیستی کشورش، کسب و کاری موفق ایجاد کند.

آشنایی با مفاهیم خرده‌فروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

هدایت اشتغالزایی، کارآفرینی و کنترل را به استارت‌آپ‌ها بسپاریم!

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۶/ ۸ دقیقه

با ظهور استارت‌آپ‌ها در دنیا و همگام با آن رشد سریع استارتاپ‌ها در ایران، ارائه خدمات به هر بازاری تعریف جدیدی پیدا کرده است.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱ دقیقه

در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارت‌آپ‌ها و ویژگی‌های مشترک میان استارت‌آپ‌هایی که از شکست گریخته‌اند می‌پردازیم.