نوشته های مرتبط: اقدام تحسینبرانگیز استارتآپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود
چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشتآور است؟
بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این حال ویژگیهایی دارد که باعث میشود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.
آشنایی با مسائل حقوقی، گرهگشای فعالیت استارتآپها است
محمدرضا نصراللهی: آشنایی با قوانین حقوقی تجارت الکترونیک و کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه در این زمینه، کلید موفقیت استارتآپها است.
برای شروع کسبوکار هرگز دیر نیست
به گفته کارشناسان، متوسط سن بنیانگذاران استارتآپهای موفق، ۴۰ سال است. این موضوع درستی تحقیقاتی را نشان میدهد که تاکید دارند پیشرفت خلاقانه ربطی به سنوسال ندارد.
بیمه دی، پیشقدم در سرمایهگذاری کلان بر استارتآپهای بیمهای
بیمه دی اعلام کرد این شرکت بر راهحلهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه بیمه، سرمایهگذاری کلانی کرده است.
یک دست صدا ندارد
کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.
بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید
فرقی نمیکند کسبوکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیدهای تمرکز کردهاید؛ برای موفقیت کسبوکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.