نوشته های مرتبط: ماجرای رابینهود در بازار سهام
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هزینه سرمایه چیست و چرا آینده کسبوکار شما به آن متکی است؟
آیا استارتآپها باید نگران هزینه سرمایه خود باشند؟ پاسخ این پرسش مثبت است! در این مطلب بیشتر توضیح میدهیم هزینه سرمایه چیست و چه اجزایی دارد.
میزان حقوق منطقی صاحبان کسبوکار چقدر است؟
شما بهعنوان مالک یک کسبوکار، همیشه میتوانید حقوق بالاتری برای خودتان در نظر بگیرید؛ ولی آیا این تصمیم روی کسبوکار شما تاثیر میگذارد؟
سرمایهگذاری ۲ میلیارد دلاری سرمایهگذاران خطرپذیر در بخش خصوصی صنعت فضا
آمارها نشان میدهند که در سال ۲۰۱۷ میلادی چیزی حدود ۲ میلیارد دلار در بخش خصوصی صنعت فضا سرمایهگذاری شده است که میزان زیادی از این سرمایه، از سوی سرمایهگذاران خطرپذیر است.
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
حمایت مرد شماره یک دنیای تنیس از استارتآپها
با مشارکت آکادمی تنیس رافائل نادال، سه استارتآپ برتر ورزشی اسپانیا جذب سرمایه کردند.