نوشته های مرتبط: راهنمای موفقیت کارآفرینان میانسال در کسبوکارهای جوان
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.
توصیهای از ایلان ماسک که همه را انگشت به دهان کرد!
امروزه تب داغ استارتآپ همه را فرا گرفته است؛ ولی به نظر ایلان ماسک، اشتیاق به تنهایی برای موفقیت در این زمینه کافی نیست.
«کوچه سیلیکونی»، همتای پرقدرت «سیلیکونولی» در اروپا
«کوچه سیلیکونی» برلین، از متنوعترین و کاملترین اکوسیستمهای استارتآپی در دنیا است که رکورد بیشترین میزان جذب استارتآپهای خارجی را از آن خود کرده است.
اکوسیستم استارتآپی؛ کیمیای شکست به پیروزی
شناخت اکوسیستم استارتآپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصتهای نوآوری را پرورش میدهد و کشورمان را به موفقیتهای چشمگیری میرساند.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
گم، اپلیکیشنی برای خدمت به زائران کربلا
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه کمکرسانی به زائران کربلا فعالیت میکند.