نوشته های مرتبط: از شبهجزیره طوفانی تا سواحل فضایی
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
باارزشترین برند کشورها در سال ۲۰۱۷
در این اینفوگرافیک، با باارزشترین برندهای دنیا و کشور آنها آشنا میشوید.
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.
۳ استراتژی مالی که کسبوکارها را از شکست نجات میدهند
برای پیشگیری از شکست کسبوکار، لازم است استارتآپها میان جریانهای مالی ورودی و خروجی، تعادل دقیقی برقرار کنند.
راز دوام کسبوکارها در بازار رقابت
در این مطلب، شما را با ۳ شرکت مهم و معتبر و استراتژیهایشان آشنا میکنیم، با این هدف که راز دوام آنها در بازار رقابت را در کسبوکار خود به کار گیرید.
استارتآپها، تنها راهکار مهار نرخ بیکاری ایران
فاصلهگرفتن از درآمد نفتی و استقبال از تکنولوژی و ابداع، نیازمند اعتماد به شرکتهای داخلی، تغییر و تعدیل برخی قوانین، دسترسی راحتتر به اینترنت و تغییر نگرش جامعه است.
از مدیریت پروژه در بستر اینترنت تا تحولی بزرگ در نظام آموزشی
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.