نوشته های مرتبط: چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفهای باشیم؟
بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
تنها حضور داشتن در شبکههای اجتماعی کفایت نمیکند و باید قاعده استفاده از آن را آموخت.
۱۷ راهحل برای مدیریت زمان
با انجام چند تکنیک ساده، زمان زیادی برای پرداختن به کارهای مهم به دست میآورید.
تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارتآپ
یکی از تکنیکهای بازاریابی و فروش در فضای رقابتی امروز که کمتر در شرکتها و کسبوکارهای ایرانی مورد توجه عملی قرار میگیرد، کار تیمی است.
عاشق خواندن داستانهای استارتآپی هستم
بل کوپر عمده شهرت خود را به مقالاتی که در زمینه بهرهوری و توسعه نوشته، مدیون است.
بازاریابی موفقتر با روشهای کاربردی
فراگرفتن هنر بازاریابی نیازمند تمرین، تکرار و تجربه است.
بوم کسبوکار نخستین گام برای توسعه استارتآپها
ارژنگ: برای توسعه و رشد استارتآپها، نخستین گام داشتن بوم کسبوکار است.
تلاش کره برای تصاحب بازار پرداخت همراه
پای سامسونگپی به انگلستان و فرانسه هم کشیده شد.
مسیر موفقیت استارتآپها در رویدادهای نمایشگاهی
حضور درست در یک نمایشگاه میتواند بر آینده استارتآپ تاثیرات بزرگی بگذارد.