نوشته های مرتبط: جانسختی کارآفرینان، مجوز سختگیری و بیبرنامگی نیست!
انعطاف پذیری؛ راز بقای استارتآپها
هر کسب وکاری نیاز به تغییر دارد؛ کسبوکار شما با یک استراتژی ثابت به شکست محکوم میشود.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
تقسیمبندی بازار یک امر مهم در زمینه شروع هر کسبوکاری است.
ورود استارآپها به فعالیتهای پستی کشور
حسین مهری: «درصدد هستیم تا با برنامهریزیهای انجام شده استارتآپها در حوزه فعالیتهای پستی آغاز به کارکنند.»
دانشنامه استارتآپی
در این نوشتار با مفاهیمی از قبیل کمینه محصول قابل عرضه، نمونهاولیه، نسخه نمایشی، مشتری سازی و گونه بازار آشنا خواهید شد.
استارتآپها؛ بنگاههای خدماتی یا عوامل توسعه؟
بر اساس تعاریف، استارتآپها با به کارگیری فناوریهای نوین، «محصول» یا «فرایند» یا «خدمات نوآورانه» ارائه میکنند تا بازار بزرگ مشتریان خود را پوشش دهند.