نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارت‌آپ

از آموزش زبان‌های مختلف تا هوشمندسازی گلخانه‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارت‌آپ خود طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

هر کسب‌وکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهی‌رسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه می‌توان در یک آگهی کوتاه کسب‌وکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.

از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

«فردا فکنی» چیست و چه راه‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آیا کارهای مهم خود را به‌تعویق می‌اندازید و بعضا آن‌ها را فراموش می‌کنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.

مالزی، اولین بستر دیجیتال حمایت از اقتصاد و استارت‌آپ‌های اسلامی را راه‌اندازی می‌کند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

مالزی به‌عنوان مالک بزرگ‌ترین اقتصاد اسلامی دنیا، در ماه مارس سال آینده میلادی از بستر دیجیتالی رونمایی خواهد کرد که هدف آن حمایت از چارچوب‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های اسلامی است.

با حمایت سرمایه‌ای از وی‌سی‌ها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسین برخوردار: «دولت باید به وی‌سی‌ها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایه‌ای از این شرکت‌ها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها را به آن‌ها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارت‌آپ‌های فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»

نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بسته‌بندی در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.