نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارت‌آپ

اردیبهشت استودیو، سازنده بازی‌های نوستالژیک تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که بازی‌های دوران کودکی را با تکنولوژی امروزی پیوند می‌زند و بازی‌های چندنفره آنلاین می‌سازد.

حق امتیاز و اهرم‌سازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

درس‌های مهمی از کسب‌وکار، که شک و تردید شما را از بین می‌برند

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

حتی موفق‌ترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید می‌شوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه می‌تواند کمک بزرگی باشد.

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاه مسئولان به استارت‌آپ‌ها، باید نگاه حمایتی باشد

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسینی: «تسهیلات مادی به‌تنهایی قادر به حل مشکل استارت‌آپ‌ها نیستند؛ بلکه در این زمینه باید حمایت‌های قانونی و معنوی هم در کنار مسائل مالی در نظر گرفته شوند.»