نوشته های مرتبط: تکشاخهای سیلیکونولی، بیش از حد ارزشگذاری شدهاند
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.
فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانکها گذاشت؟
گزارش استارتآپ راوی، تحلیلگر شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که بانکها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شدهاند.
چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حذف سرمایهگذاری خطرپذیر از پرتفوی بانکها
پیرو قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بخشنامهای به کلیه نهادهای مالی ابلاغ کرد که براساس آن، صدور واحدهای سرمایهگذاری صندوقها از طریق شعب بانکها و موسسات مالی و اعتباری، از ۱۴ آبان امسال ممنوع شد.
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذب ۳۸ میلیارد تومان سرمایه خارجی و داخلی توسط شیپور
شیپور، استارتآپ حوزه نیازمندی های آنلاین، اخیراً موفق به جذب بیش از ۳۸ میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی جهت توسعه فعالیت های خود شده است.
سرمایهگذاری بیسابقه آمریکاییها در استارتآپ ژاپنی «اسمارت اچآر»
استارتآپ ژاپنی «اسمارت اچآر»، استارتآپی است که توانسته برای اولین بار، در سری دوم جذب سرمایه، از شرکت خطرپذیر آمریکایی «۵۰۰ استارتآپ» ۱۳.۳ میلیوندلار دریافت کند.