نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
سامانه تأمین مالی و سرمایهگذاری خطرپذیر طرحهای فناورانه ایجاد میشود
معاونت علمی و فناوری سامانهای برای تأمین مالی و سرمایهگذاری خطرپذیر طرحهای دانشبنیان، خلاق و فناور، جهت شکلگیری و توسعه زیستبوم دانشبنیان در کشور راهاندازی میکند.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
رویداد سرمایهگذاری بوشهر (Investment Summit) برگزار شد
رویداد سرمایهگذاری بوشهر (Investment Summit) در تاریخ چهارشنبه ۷ آذرماه ۱۳۹ و با حضور مدیران سامانه تامین مالی کارنکراد، مشاوران و سرمایهگذاران خبره حوزه استارتآپی همراه این سامانه، مسئولین استانی، مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج فارس همراه با برنامه ارائه استارتآپهای آماده جذب سرمایهگذاری و پنل سرمایهگذاری در سالن جلسات پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد.
سرمایهگذاری هنگفت چین برای توسعه رقیب GPS آمریکا
دولت چین هزینه سرسام آوری را به توسعه سیستم موقعیت یابی جغرافیایی بومی اختصاص داده که هدف از آن عدم اتکای آنها به GPS ایالات متحده عنوان شده است.
سرمایهگذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) چیست؟
سرمایهگذاری روی استارتآپها همواره یکی از مشکلترین و پرریسکترین کارها است.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.