نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
تبلیغات بخشی از فعالیتهای فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روشهای تخصیص بودجه تبلیغات آشنا میشوید.
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهات رایج در شبکهسازی
شبکهسازی در کسبوکار با هدف معرفی تواناییها و گستره خدماتی است که ارائه میدهید؛ ولی سهلانگاری در رعایت اصول آن میتواند نتیجهای کاملا برعکس برایتان داشته باشد.
ذهنیت موسس، کلید بقای کسبوکار شماست
یادداشتی از زینب ایلگاز درباره ذهنیت موسس که مطالعه آن میتواند کسبوکار شما را متحول کند.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستودوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
۱۷ استارتآپ موفق که تقریبا از صفر شروع کردهاند
در مورد استارتآپهای فناوریمحور، داشتن شجاعت برای ادامه راه، معمولا منجر به موفقیتهای چشمگیر در آینده میشود.