نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
همین حالا روی من کلیک کن!
دعوت به اقدام یا فراخوان به عمل، یکی از مباحث مهم بازاریابی آنلاین است. چگونه میتوان دعوت به اقدام بهتر و جذابتری برای تبلیغات طراحی کرد؟
نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
نمونههای اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتریها هستند و استارتآپها میتوانند به کمک بازخورد مشتریها، موفقیت خود را تضمین کنند.
موفقیت استارتآپهای عربی در جذب سرمایهگذاران خطرپذیر
سرمایهگذاران خطرپذیر خاورمیانه، از موفقیت استارتآپهای عربی در چند سال اخیر میگویند و اعتقاد دارند از آنها میتوان به پول رسید.
پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان
چگونه میتوان تعداد مشتریها را چندین برابر کرد و کسبوکار را رونق بخشید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند / بازاریابی فناورانه
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
فروش مشاورهای، کسبوکار شما را دگرگون میکند
فروش مشاورهای میتواند تفاوت بسیار زیادی در کسبوکار و مشتریهای شما ایجاد کند.
تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.