نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل میدهد
مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسبوکار بهطور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه انتخابی از فعالیتها.
سرمایهگذاران عربستانی، استارتآپ موفق اماراتی را تصاحب کردند
جمعی از سرمایهگذاران عربستانی، استارتآپ موفق گلمباکس، که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارد، را خریداری کردند و اکنون قصد گسترش خدمات آن به دیگر کشورهای عربی منطقه خلیج فارس را دارند.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
کسب درآمد بیشتر، دغدغه بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راههایی وجود دارند که میتوانید از آنها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.
جریان کم سرمایه به صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر را آسیبشناسی کنیم
ویدا سینا: «در بررسیهای مختلف انجام شده، شاهد عدم تمایل به سپردن سرمایه به صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر هستیم که باید در این مورد آسیبشناسی صورت گیرد.»