نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
اکوسیستم استارتآپی، انتقاد میخواهد نه گمانهزنی
گفتوگو با رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران درباره بحثهایی که این روزها در ارتباط با سرمایهگذاریها مطرح میشود.
خیانت ناخواسته!
برخی معتقدند که سرمایهگذاریها در دیجیکالا و کافهبازار صوری بوده و برای بالابردن ارزش این دو استارتآپ است، به همین دلیل سراغ فرهاد رهنما رفتیم.
سرآوا تشکیل دو شرکت سرمایهگذار صوری خارجی را تکذیب کرد
اخباری در زمینه تاسیس و سرمایهگذاری صوری شرکت سرآوا توسط ۲ شرکت خارجی به وجود آمده بود که توسط مدیرعامل سرآوا تکذیب شد.
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار میشود.
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.