نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارت‌آپ‌ها

اکوسیستم استارت‌آپی، انتقاد می‌خواهد نه گمانه‌زنی

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۸/ ۱۸ دقیقه

گفت‌وگو با رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران درباره بحث‌هایی که این روزها در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌ها مطرح می‌شود.

خیانت ناخواسته!

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۵/ ۱۵ دقیقه

برخی معتقدند که سرمایه‌گذاری‌ها در دیجی‌کالا و کافه‌بازار صوری بوده و برای بالا‌بردن ارزش این دو استارت‌آپ است، به همین دلیل سراغ فرهاد رهنما رفتیم.

سرآوا تشکیل دو شرکت سرمایه‌گذار صوری خارجی را تکذیب کرد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۱/ ۳ دقیقه

اخباری در زمینه تاسیس و سرمایه‌گذاری صوری شرکت سرآوا توسط ۲ شرکت خارجی به وجود آمده بود که توسط مدیرعامل سرآوا تکذیب شد.

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کافه‌بازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

حسام آرمندهی، مدیرعامل کافه‌بازار خبر داد که این استارت‌آپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.