نوشته های مرتبط: چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
چرایی حضور کم رنگ استارتآپها در بورس
كسبوكارهای اينترنتی به دليل نو بودن و با توجه به قوانين كهنه كشور ما بهويژه در تجارت الكترونيک، مسائل و دغدغههای فراوانی را در مسيرشان دارند كه براي پاسخگويی و رفع آنها اقداماتی در حال انجام است، ولی طبيعتا تا به ثمر نشستن اين اقدامات زمان زيادی پيشروی آنها خواهد بود.
ماده ۱۴۷ قانون مالیاتی مانع رشد کسب و کارهای اینترنتی
در سالهای اخیر شاهد رشد بسیار زیاد تعداد کسبوکارهای اینترنتی (بیش از ۳۰ هزار کسبوکار اینترنتی) و مشاغلی که در کنار آنها به وجود میآیند، هستیم و طبیعتا در کنار هر توجه، رشد و ظرفیتی مشکلات خاصی به وجود میآید که نیاز به یکسری نهادهای مرتبط برای رفع آن مشکلات را ضروری میکند.
۱۰ ایده برای راهاندازی کسبوکار در زمان جام جهانی ۲۰۱۸
جام جهانی فوتبال در حال شروع شدن است و این یک فرصت خوب برای کارآفرینان هوشمند است کسبوکار خود را توسعه داده یا راهاندازی کنند.
مهارتهای لازم برای ایجاد نوآوری در کسبوکار
برای پیروزی در دنیای پر رقابت کسبوکار حتما باید در کار خود نوآوری داشته باشید.
کسبوکارهای نوپا چگونه میتوانند مالکیت فکری ایدههای خود را حفظ کنند؟
زمانیکه خانه یا خودرویی را میخرید، به راحتی میتوانید با ثبت سند مالکیت خودتان را نسبت به آن ثابت کنید. حال فرض کنید ایدهای خلاقانه برای ایجاد کسب و کارتان دارید، آیا میتوانید فکر و ایده خود را هم به نام خود ثبت کنید؟
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
سنتیها غفلت کنند از بین میروند
«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.