نوشته های مرتبط: ۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
موافقان و مخالفان فیلترینگ فينتکها
مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی: استارتآپها خلأ شبکه مویرگی مورد نیاز بانکها را پر میکنند.
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.
۳ استراتژی مالی که کسبوکارها را از شکست نجات میدهند
برای پیشگیری از شکست کسبوکار، لازم است استارتآپها میان جریانهای مالی ورودی و خروجی، تعادل دقیقی برقرار کنند.
فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری»
نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری و تجاریسازی ایدههای فناورانه در این حوزه، دوازدهم مرداد ماه ۱۳۹۶ برگزار میشود.
استارتآپها، تنها راهکار مهار نرخ بیکاری ایران
فاصلهگرفتن از درآمد نفتی و استقبال از تکنولوژی و ابداع، نیازمند اعتماد به شرکتهای داخلی، تغییر و تعدیل برخی قوانین، دسترسی راحتتر به اینترنت و تغییر نگرش جامعه است.