نوشته های مرتبط: جام رمضان دیجی‌کالا

کاریکاتور: قطار استارت‌‌آپی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۷/ ۱ دقیقه

قطار در حال حرکت استارت‌آپی ایران و ماجراهای اطرافش

حمایت از توانمندی‌های داخلی یا واگذاری میدان به دشمن؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۵/ ۱۱ دقیقه

در این یادداشت با نگاه به پنج نکته از بیانات رهبر انقلاب، اهمیت حمایت از ظرفیت‌های داخلی «اقتصاد دیجیتال» را بررسی خواهیم کرد.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

وقتی دیجی‌کالا نقد و بررسی ویدیویی خودرو می‌سازد!

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۵/ ۴ دقیقه

«رینگ اسپرت» نام یک مجموعه ویدیویی ساخت دیجی‌کالا است که چهارشنبه هر هفته، راس ساعت ۲۱ در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های آپارات و یوتیوب دیجی‌کالا منتشر می‌شود.

⁣سرمایه‌گذاری‌های سرآوا، شفاف و واقعی است⁣

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۹/ ۲۸ دقیقه

گفت‌وگوی اختصاصی با سعید رحمانی، مدیر‌عامل سرآوا درباره انتقادها و ابهامات پیرامون سرمایه‌گذاری‌های خارجی دردیجی‌کالا ‌و کافه‌بازار

الفبای موفقیت استارت‌آپی به زبان مادری

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۶/ ۴۱ دقیقه

دیجی‌کالا از جمله‌ی موفق‌ترین کسب و کارهای نوپای ایرانی یا استارتاپی است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود پله پله رشد کرده و موفق شده تا به بزرگ‌ترین خرده‌فروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود.

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود.