نوشته های مرتبط: جام رمضان دیجیکالا
از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسبوکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.
دیجیکالا ادعا کرد: ۳ساعته ماست و پنیر را دست مشتریان میرسانیم!
بیش از 10 هزار محصول در حوزه مواد غذایی تندمصرف به سایت دیجیکالا اضافه خوهد شد
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
دیجیکالا به دنیای فینتک وارد میشود
شب گذشته در نشست خبری دیجیکالا اعلام شد: «استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا ادغام و برند دیجیپی خلق شد.» به گفته مدیران دیجیکالا ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون صورت پذیرفته است.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
رونمایی از اولین کتابخوان فارسی
دیجیکالا در یک نشست خبری در شهر کتاب مرکزی تهران از اولین محصول فیزیکی خود و اولین کتاب خوان الکترونیک ایرانی فیدیبوک رونمایی کرد.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
اگر دیجیکالا نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.