نوشته های مرتبط: جام رمضان دیجی‌کالا

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲/ ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

دیجی‌کالا ادعا کرد: ۳ساعته ماست و پنیر را دست مشتریان می‌رسانیم!

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۹/ ۷ دقیقه

بیش از 10 هزار محصول در حوزه مواد غذایی تندمصرف به سایت دیجی‌کالا اضافه خوهد شد

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

دیجی‌کالا به دنیای فین‌تک وارد می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۱/ ۸ دقیقه

شب گذشته در نشست خبری دیجی‌کالا اعلام شد: «استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا ادغام و برند دیجی‌پی خلق شد.» به گفته مدیران دیجی‌کالا ادغام استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا در راستای سیاست حمایت از استارت‌آپ‌های موفق و ورود گروه دیجی‌کالا به حوزه‌های گوناگون صورت پذیرفته است.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

رونمایی از اولین کتابخوان فارسی

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲/ ۶ دقیقه

دیجیکالا در یک نشست خبری در شهر کتاب مرکزی تهران از اولین محصول فیزیکی خود و اولین کتاب خوان الکترونیک ایرانی فیدیبوک رونمایی کرد.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

اگر دیجی‌کالا نبود؟!

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به بررسی مزیت‌های استارت‌آپ‌ها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ می‌داد؟» خواهیم پرداخت.