نوشته های مرتبط: تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سیاستهای حمایتی در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد
در راستاي حمايت از استارتاپها و شركتهاي دانشبنيان؛ سیاستهای حمایتی از سوی ستاد توسعه فناوري اطلاعات،ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمی، در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد.
عرضه موبایل با شرایط جدید
فروش موبایلهای وارداتی با شرایط جدید آغاز شد. بر اساس ضوابط تعیین شده هرکاربر با کد ملی خود تنها مجاز به خرید یک گوشی است. ضمن آنکه اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار بایکدیگر مطابقت داده میشود و موبایل جلوی خریدار باز شده و در سامانه همتا چک ثبت میشود.