نوشته های مرتبط: چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟

چه شغلی برای شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که می‌تواند شغلی را برای شما ممتاز کند.

شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفه‌ای

۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۲۲ دقیقه

گروه، از رایج‌ترین الگوهای ساختار نیروی انسانی در هر سازمان است و بنابراین مطالعه گروه و تعریف کار گروهی، برای مطالعه‌ رفتار سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

در سازمان خود، طوفان‌ ذهنی برپا کنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

از دست دادن ساعت‌های کلیدی صبح، از بهره‌وری شما می‌کاهد. در این مطلب از ۶ عادتی صحبت می‌کنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.

چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه‌ رفتار آن‌ها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفق‌تری داشته باشیم.

سه دلیل اصلی شکست کارآفرینان را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان، موفقیت را با نشانه‌هایی ظاهری از آن می‌شناسند؛ در حالی که معیار سنجش موفقیت واقعی خوشحالی، سلامتی و ثروت است.

استارت‌آپ خود را چابک کنید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

ساختارهای پیچیده، مدل‌های قدیمی کسب‌وکار و تصمیم‌گیری‌های دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارت‌آپ شما را پایین می‌آورند.