نوشته های مرتبط: دولت برای استارتآپها زمان بخرد
تفاوتهای مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟
محققان میگویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بیکفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماریهای روانی جدی قرار دارند.
پنج عادت طلایی مدیران موفق
یکی از کلیدهای موفقیت در کسبوکار، توجه به جزییات است، بنابراین موفقیت در کسبوکار به همین سادگی به دست نمیآید و توجه و تمرکز زیادی میطلبد. باید کارهای کوچکی را دنبال کنیم که به رشد هر روزه کسبوکار ما کمک میکند.
ورود استارآپها به فعالیتهای پستی کشور
حسین مهری: «درصدد هستیم تا با برنامهریزیهای انجام شده استارتآپها در حوزه فعالیتهای پستی آغاز به کارکنند.»
در نخستین انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی چه گذشت؟
روز دوشنبه، سیام مرداد ماه، پس از بحثهای فراوان، انتخابات نخستین دوره اتحادیه کسبوکارهای مجازی در اتاق اصناف ایران برگزار شد.
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسبوکار
سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
مهارت حل مسئله، از مهارتهای لازم و حیاتی برای هر فعال کسبوکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.