نوشته های مرتبط: ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
چرا کارآفرینان بیش از حد انتظار، به زمان احتیاج دارند؟
کارآفرینی همیشه بیشتر از آنچه که انتظار دارید، زمان میبرد.
سرمایههای مردمی را به سمت استارتآپها هدایت کنیم
اصغر زارعی: لازم است سرمایههای جامعه، در جهت تولید و فعالیت کسبوکارهای نوپا، توسط صندوقها جذب شده و در اختیار کارآفرینان و استارتآپها قرار گیرد.
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.
تراستمی، کوچکترین موتور الکتریکی فضایی
استارتآپ فرانسوی تراستمی، ۱.۹ میلیون دلار سرمایه برای ساخت کوچکترین موتور الکتریکی فضایی جذب کرد.
تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسبوکارها میپردازیم.
توزیع عادلانه شتابدهندههای زیستفناوری در کشور
دبیر ستاد توسعه زیستفناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از توسعه شتابدهندههای زیستفناوری در سطح کشور خبر داد.
استارتآپهایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند
بنیانگذاران و راهبران کلیدی استارتآپها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارتآپ خود همراه نیستند.
وضعیت سرمایهگذاری در استارتآپهای ربات هوشمصنوعی
استارتآپهای دستیار دیجیتال و ربات هوش مصنوعی، انجام وظایف گوناگونی را هوشمند میکنند؛ از خدمات مشتریان و بازاریابی گرفته تا ردیابی اموال شخصی و ...