نوشته های مرتبط: ابزارهایی برای انقلاب در کسب‌وکارهای نوپا

چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شکست را مقدمه‌ای بر پیروزی کنید

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

اینکه نتیجه نهایی یک شکست چه باشد، تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. برخی شکست‌ها می‌توانند مقدمه پیروزی‌های بزرگ آتی باشند.

خیزش عربستان برای جذب سرمایه و استارت‌آپ‌های جهانی

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰/ ۵ دقیقه

عربستان با راه‌اندازی برنامه‌ای جدید با عنوان «فرود آسان» قصد دارد فناوری‌ها و استارت‌آپ‌های نوظهور از سراسر جهان را در این کشور گرد هم آورد.

چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰/ ۱۲ دقیقه

عوامل زیادی در تاثیرگذار بودن رزومه دخالت دارند و این عوامل با گذشت زمان تغییر می‌کنند؛ بنابراین اطلاع داشتن از آخرین تغییرات به نفع متقاضیان کار خواهد بود.

مراحل ضروری در برندسازی کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج اصل نوپای ناب

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

در نارضایتی خوددار باشید

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

عصبانیت از محیط کار و رئیس‌تان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازه‌ای هستید؟ رعایت موارد گفته‌شده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.

فالوئرهایی که مشتری واقعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی