نوشته های مرتبط: ابزارهایی برای انقلاب در کسب‌وکارهای نوپا

بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

با تمرکز بر بازاریابی رابطه‌ای، کسب‌وکار خود را متحول کنید.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

چینی‌ها در سال ۲۰۲۰ یک «ماه مصنوعی» به آسمان می‌فرستند

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۹/ ۳ دقیقه

مقامات رسمی چین از برنامه‌های خود برای پرتاب یک «ماهواره نورانی» به فضا در سال 2020 خبر داده‌اند. گفته شده که این ماه مصنوعی، هشت برابر روشن‌تر از ماه واقعی بوده و نوری به رنگ هوای گرگ و میش را به زمین خواهد تاباند.

آیا آمریکا می تواند اینترنت ایران را قطع کند؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۸/ ۵ دقیقه

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل امروز در مورد احتمال قطع اینترنت کشور توسط آمریکا در مرحله جدید تحریم‌ها که از ۱۳ آبان آغاز می شود، توضیح داد.

کدام رشته‌های دانشگاهی پول سازترند؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸/ ۶ دقیقه

انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم می‌زند.

حمایت ویژه از استارت‌آپ ها ضرورت دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارت‌آپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار می‌گیرد.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.

چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارت‌آپ اندازه‌گیری کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶/ ۱۳ دقیقه

ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها باشد و در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.