نوشته های مرتبط: اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵/ ۱۵ دقیقه

در جهان استارت‌آپ‌ها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب می‌شود.

پکیج ۵۰ روش باانگیزه شدن

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

پنجاه ترفند این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به شما یاد می‌دهند که چگونه باانگیزه بمانید.

عوامل موثر بر رشد استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۱/ ۱۱ دقیقه

استارت‌آپ به کسب‌وکاری خلاقانه گفته می‌شود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی می‌رسد.

مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

چرا سرمایه‌گذاران خارجی در فضای استارت‌آپی کشور موفق‌تر هستند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۹/ ۱۰ دقیقه

استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها درزمینهٔ سرمایه‌گذاری در حوزه استارت‌آپ‌ها می‌تواند بسیار مهم تلقی شود.

نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.