نوشته های مرتبط: بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
پیشرفتهترین هدست واقعیت مجازی، میزبان محتوای علمی و آموزشی
شرکت اچتیسی از جدیدترین هدست واقعیت مجازی مستقل خود رونمایی کرد. هدف از تولید این هدست، ایجاد تجربهای جدید از محتوای علمی و آموزشی است.
چرا تمرکز نداریم و چگونه این مشکل را حل کنیم؟
عواملی هرچند ساده، میتوانند کنترل مغزتان را برهم بزنند و تمرکز شما را از بین ببرند.
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
نبرد رباتها، رقابتی هیجانانگیز
ربات جنگنده هوشمند GEIO با بهرهگیری از هوش مصنوعی و پردازش تصویر، ربات دوستان شما را در نبردی هیجانانگیز شکست میدهد.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.
هوش مصنوعی، نیمی از مشاغل را تا ۲۰ سال آینده تصاحب میکند
تحقیقات دانشگاه آکسفورد نشان میدهد که در ۲۰ سال آینده چیزی حدود ۴۷درصد شغلهای فعلی آمریکا به رباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی میرسد.