نوشته های مرتبط: چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟

یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارت‌آپی شما

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

بسیاری از ایده‌های استارت‌آپی از دورهمی‌ها و میهمانی‌های دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایده‌های استارت‌آپی و آغاز مسیر آن‌هاست.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

چگونه بدون راه‌اندازی کسب‌وکار، ایده‌های خود را روانه بازار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

برای این که محصولی را روانه بازار کنید، لزوما به راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیاز ندارید. کافی است با استفاده از نوآوری باز و تکیه بر اصول آن، محصول نوآورانه خود را به بازار ارائه دهید.

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

کارمندان موفقی که استارت‌آپ‌ها باید آن‌ها را استخدام کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازه‌ای می‌شود؛ اما کارمندان استارت‌آپی موفق، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارند.

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.