نوشته های مرتبط: چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟
در جهان استارتآپها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب میشود.
پکیج ۵۰ روش باانگیزه شدن
پنجاه ترفند این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به شما یاد میدهند که چگونه باانگیزه بمانید.
عوامل موثر بر رشد استارتآپها
استارتآپ به کسبوکاری خلاقانه گفته میشود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی میرسد.
مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسبوکار در مسیر مشتریمداری
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
چرا سرمایهگذاران خارجی در فضای استارتآپی کشور موفقتر هستند؟
استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها درزمینهٔ سرمایهگذاری در حوزه استارتآپها میتواند بسیار مهم تلقی شود.
نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخشبندی روانشناختی بازار و هرم برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.