نوشته های مرتبط: چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
۴ توصیه برای ایجاد یک کسبوکار چند میلیون دلاری (قسمت اول)
چه چیزی یک استارتآپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا میکند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟
چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟
محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمتها لحاظ شوند؟
تایمیولار، جادوی زمانبندی و برنامهریزی
یک استارتآپ اتریشی دستگاهی برای برنامهریزی و زمانبندی روزمره طراحی کرده است.
روشهای غلبه بر احساس ناامیدی
انسانها ذاتاٌ موجودات آسیبپذیری هستند و جهان نیز پر از مسائل چالشبرانگیز است.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.