نوشته های مرتبط: چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در قسمت قبلی، باید‌ها و نباید‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری می‌پردازیم.

۴ توصیه برای ایجاد یک کسب‌وکار چند میلیون دلاری (قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

چه چیزی یک استارت‌آپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا می‌کند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟

چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمت‌ها لحاظ شوند؟

تایم‌یولار، جادوی زمان‌بندی و برنامه‌ریزی

۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۲ دقیقه

یک استارت‌آپ اتریشی دستگاهی برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی روزمره طراحی کرده است.

روش‌های غلبه بر احساس ناامیدی

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

انسان‌ها ذاتاٌ موجودات آسیب‌پذیری هستند و جهان نیز پر از مسائل چالش‌برانگیز است.

چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۰/ ۵ دقیقه

درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسب‌وکار روش‌های خاص خود را دارد.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.