
کاربوم در این گزارش به بررسی معیارهای انتخاب کارجویان پرداخته که در ادامه آمده است.
نوپانا: بررسی و مطالعه ادبیات موضوع در زمینه برند کارفرمایی که منجر به شکل گیری چارچوب اصلی پرسشنامه شامل شناسایی جذاب ترین سازمانها برای کار در ایران و مهم ترین معیارهای افراد برای انتخاب این سازمان ها شد.
در ادامه با هدف جمع آوری اطلاعات برای شناسایی جذاب ترین سازمان ها برای کار در ایران و مهم ترین معیارهای افراد برای انتخاب این سازمان ها، به توزیع یک پرسشنامه شامل ۱۴سؤال در ۲ بخش پرداختیم و با استفاده از تکنیکهای مختلف آماری و داده کاوی، تحلیل شد.
پرسشنامه تولید شده شامل سوالات زیر است:
در ایران، کدام سازمان را برای کار کردن انتخاب می کنید؟ (برند کارفرمایی ملکهی ذهن)
چرا این سازمان را انتخاب می کنید؟
اتا۵ سازمان را که تمایل دارید در آنها کار کنید، انتخاب کنید. (برندهای کارفرمایی محبوب)
سه معیار کلیدی که باعث می شود یک سازمان را برای کار انتخاب کنید، چیست؟
جنسیت، سن، شهر، تحصیلات، آخرین رشته تحصیلی، آخرین دانشگاه، وضعیت اشتغال، سابقه کاری، صنعت، آخرین عنوان شغلی
به گفته کاربوم بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از ۳۱ استان و ۲۶۰ شهر در این پرسشنامه شرکت کردند.
میتوانید متن کامل این گزارش را از اینجا دانلود کنید
درباره تحریریه نوپانا
نوپانا وبسایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیستبوم کسبوکارهای نوپا و کارآفرینی است. این وبسایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیستبوم استارتآپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینههای مربوطه فعالیت میکند.
ارسال دیدگاه
مرور این مطلب در ۳۰ ثانیه
بررسی و مطالعه ادبیات موضوع در زمینه برند کارفرمایی که منجر به شکل گیری چارچوب اصلی پرسشنامه شامل شناسایی جذاب ترین سازمانها برای کار در ایران و مهم ترین معیارهای افراد برای انتخاب این سازمان ها شد.
امتیاز مطلب
زمان مطالعه
۲ دقیقه
مطالب مرتبط
تعداد بازدید
۱۰۱۶۰
خواندن این مطلب چقدر زمان میبرد: 2 دقیقه
داغترین موضوعات
تازههای نوپانا
پربازدیدترینها
دیدگاه مخاطبان
-
آرمین حیاتی :
بسیار مقاله خوب و تاثیرگذاری بود ، ممنون از مطالب کاربردی و خوبی که در...
-
admin:
عالی بود ممنون
-
اشکان:
راه اندازی کسب و کار بسیار خوبه اما نیاز به سرمایه کافی داره هم من و هم...
-
Sunny:
سلام بعد از اینکه ios 15 نصب کردم ۴٪ از باتری هلثم کم شد دلیلش چیه؟!