کاربوم در این گزارش به بررسی معیارهای انتخاب کارجویان پرداخته که در ادامه آمده است.
نوپانا: بررسی و مطالعه ادبیات موضوع در زمینه برند کارفرمایی که منجر به شکل گیری چارچوب اصلی پرسشنامه شامل شناسایی جذاب ترین سازمانها برای کار در ایران و مهم ترین معیارهای افراد برای انتخاب این سازمان ها شد.
در ادامه با هدف جمع آوری اطلاعات برای شناسایی جذاب ترین سازمان ها برای کار در ایران و مهم ترین معیارهای افراد برای انتخاب این سازمان ها، به توزیع یک پرسشنامه شامل ۱۴سؤال در ۲ بخش پرداختیم و با استفاده از تکنیکهای مختلف آماری و داده کاوی، تحلیل شد.
پرسشنامه تولید شده شامل سوالات زیر است:
در ایران، کدام سازمان را برای کار کردن انتخاب می کنید؟ (برند کارفرمایی ملکهی ذهن)
چرا این سازمان را انتخاب می کنید؟
اتا۵ سازمان را که تمایل دارید در آنها کار کنید، انتخاب کنید. (برندهای کارفرمایی محبوب)
سه معیار کلیدی که باعث می شود یک سازمان را برای کار انتخاب کنید، چیست؟
جنسیت، سن، شهر، تحصیلات، آخرین رشته تحصیلی، آخرین دانشگاه، وضعیت اشتغال، سابقه کاری، صنعت، آخرین عنوان شغلی
به گفته کاربوم بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از ۳۱ استان و ۲۶۰ شهر در این پرسشنامه شرکت کردند.
میتوانید متن کامل این گزارش را از اینجا دانلود کنید