بنی اسدی به فضای رسانهای مناسبی که فرابورس از طریق پوشش خبری در رسانههای مکتوب و شبکههای اجتماعی، پخش زنده و استودیوی تلویزیونی ایجاد کرده است، اشاره کرد که علاوه بر اینکه برند فیناستارز را گسترش میدهد، امکان معرفی استارتآپها را به سرمایهگذاران از طریق رسانهها فراهم می کند.
به گزارش فرابورس ایران، سومین نشست هماندیشی فرابورس ایران در آستانه فیناستارز ۲۰۱۸، به همفکری با شرکتهای فعال در حوزه فینتک، مشاور سرمایهگذاری و پردازش اطلاعات مالی اختصاص داشت که طی آن ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای فیناستارز سال گذشته، به اقدامات انجامشده پیش از برگزاری فیناستارز ۲۰۱۸ و همچنین برنامههایی که قرار است طی ۴ روز برگزاری این رویداد عملی شود، پرداخته شد.
در آغاز این نشست معاون پذیرش و ناشران فرابورس ایران با بیان اینکه حدود یک ماه دیگر فیناستارز ۲۰۱۸ برگزار میشود، گفت برای ارتقای کیفیت این رویداد جلسات همفکری با فعالان حوزه فینتک را برگزار میکنیم که اکنون در نشست هماندیشی با شرکتهای مشاور سرمایهگذاری و پردازش اطلاعات مالی در خدمت این شرکتها هستیم چرا که معتقدیم مشاوران سرمایهگذاری و پردازشگران اطلاعات مالی میتوانند به جذب سرمایهگذار برای ایدههای مطرحشده طی فیناستارز بسیار کمک کنند.
در ادامه دبیر اجرایی فیناستارز ضمن ارائه گزارشی از محتوا، برنامهها و دستاوردهای فین استارز ۲۰۱۷، در خصوص پنلها، جلسات خصوصی سرمایهگذاری و مسابقه استارتآپی توضیحاتی داده شد.
علی زندوکیلی همچنین به اقداماتی که فرابورس ایران در راستای بازدهی هرچه بهتر فیناستارز ۲۰۱۸ تا کنون انجام داده است، اشاره کرد که مواردی همچون تشکیل شورای سیاستگذاری با حضور نمایندگان بورس، بانک و بیمه، رونمایی از سایت فیناستارز با امکانات جدید و آغاز فرایند نامنویسی در رویداد از طریق آن، برگزاری جلسات همفکری با شتابدهندهها و صندوقهای جسورانه و تکمیل بانک اطلاعاتی استارتآپها و سرمایهگذاران از جمله این اقدامات است .
مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در بخش دیگری از این نشست، به حضور استارتآپها، VC ها، مربیان و همچنین سرمایهگذاران در فیناستارز ۲۰۱۸ اشاره کرد و افزود: در این رویداد امکان گفتوگو و تبادل اطلاعات وجود دارد که میتواند بسیار کارساز باشد؛ ضمن آنکه با برگزاری پنلهای تخصصی در فضایی تعاملی درباره موضوعات مهم حوزه فینتک تلاش داریم طی ۴ روز برگزاری فیناستارز، اولویتهای سرمایهگذاری این حوزه را مطرح کنیم.
مبینا بنی اسدی همچنین به فضای رسانهای مناسبی که فرابورس از طریق پوشش خبری در رسانههای مکتوب و شبکههای اجتماعی، پخش زنده و استودیوی تلویزیونی ایجاد کرده است، اشاره کرد که علاوه بر اینکه برند فیناستارز را گسترش میدهد، امکان معرفی استارتآپها را به سرمایهگذاران از طریق رسانهها فراهم میسازد.
در بخش دیگری از سومین نشست هماندیشی فرابورس در آستانه فیناستارز ۲۰۱۸، نمایندگان شرکتهای مشاور سرمایهگذاری و پردازش اطلاعات مالی ضمن ابراز تمایل خود به سرمایهگذاری روی استارتآپهای حوزه دانشبنیان، نسبت به ارائه چالشهایی که با آن مواجهاند اعلام آمادگی کردند تا شرکتکنندگان در مسابقه استارتآپی فیناستارز برای این چالشها راهحل پیشنهاد دهند.
خاطرنشان می شود: دوشنبه هفته آتی، چهارمین نشست از سلسله نشستهای همفکری فرابورس در آستانه فین استارز ۲۰۱۸ با موضوع «همفکری با هلدینگها و شرکتهای سرمایهگذاری» با حضور علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.