دوره فشرده و حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال
با حمایت رسانه‌ای نوپانا ۸

دوره فشرده و حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۰ | ۴ دقیقه

دوره فشرده و حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نوپانادوره فشرده بازاریابی دیجیتال که در ۲ روز برگزار خواهد شد، با هدف مروری بر استراتژی، برنامه‌ریزی، اجرا و پایش بازاریابی دیجیتال طراحی شده است. گسترش استفاده از بازاریابی دیجیتال در سطح کلیه‌ شرکت‌ها و رشد مخاطبان فضای آنلاین در کشور و همچنین مشتریان خارج از کشور باعث کاهش هزینه‌ شروع فرایند بازاریابی در کسب‌وکارها شده‌ است. هر چند به باور عمومی جامعه، بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی هزینه‌ کمتری دارد، اما باید توجه داشت این حالت تنها زمانی محقق می‌شود که برنامه‌ریزی، اجرا و پایش صحیحی در این خصوص انجام شود.

ثبت نام این کارگاه از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک تا ۱۲ بهمن ۹۶ اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه به شرح زیر هستند:

ـ مرور مختصری بر ادبیات بازاریابی

ـ مرور سریعی بر ارتباطات و بازاریابی سنتی و دیجیتال

ـ آشنایی با مدل استراتژی ALECRA و برنامه‌ریزی برای زیرساخت Performance Marketing

ـ معرفی کانال‎ (رسانه) های دیجیتال در بازاریابی

ـ مرور سریع و مختصری بر تکنیک‌های SEO و ASO

ـ تشریح روش‌های مبتنی بر تبلیغات کلیکی (PPC/PPX)

ـ مرور تفصیلی کمپین‌های بنری (Display) و انواع روش اجرا

ـ مرور مختصر روش‌های مبتنی بر ReMarketing و ReTargeting

ـ معرفی تبلیغات محتوایی و همگن مبتنی بر روش‌های Native Ads و Video

ـ مرور مختصر بازاریابی دیجیتال برای سامانه‌های موبایلی (اپلیکیشن و سرویس)

ـ بودجه‌ریزی و نحوه محاسبه هزینه‌ها

ـ آشنایی با روش‌های ارتباط ایمیلی با مشتریان و مخاطبان

ـ مرور مختصر روش‌های مدیریت شده برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

ـ چگونگی انتشار کمپین‌ها در فضای دیجیتال

ـ بررسی و تحلیل فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال

ـ آشنایی مختصر با روش‌های بهبود فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال

ـ آشنایی با فضای بازاریابی دیجیتال در داخل ایران

ـ تهیه یک برنامه ساده بازاریابی دیجیتال برای سازمان

ـ آشنایی با روش‌های تحلیل و Google Analytics و Tracking

ـ آشنایی با الزمات تهیه محتوای بصری بازاریابی دیجیتال (Digital Creatives)

 

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود و کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها: بازاریابی دیجیتالDigital Marketingکارگاه آموزشیرویداد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.