۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه
قسمت بیست‌وششم ۸

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۰ | ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نوپانا: بیشتر ما دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

قسمت بیست‌وششم:

۵۱. مربی کسب‌وکارهای کوچک

در غرب هر ماه حدود ۵۴۰ هزار کسب‌وکار جدید شروع به فعالیت می‌کنند. ترکیب این تعداد با میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک و متوسط که در حال فعالیت هستند، آینده‌‌ای روشن و سودی بالقوه برای خدمات مربی‌گری در این زمینه را به‌همراه دارد. این امر یک فرصت عالی برای کارآفرینانی است که در گذشته یا در حال حاضر جزء صاحبان کسب‌وکار‌های کوچک،‌ مدیران شرکت‌های بزرگ و ... به‌حساب می‌آیند؛ به‌خصوص آن دسته از کسانی که مهارت بالایی در بازاریابی، مدیریت، عملیات اجرایی و امور مالی دارند، شانس بیشتری برای موفقیت دارند. به‌دلیل وجود آموزشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی در حوزه آموزش اصول و فنون کسب‌وکار، شما باید با ورود به حوزه‌ای خاص در صنعت مثل خرده‌فروشی یا تولید، سرویس‌های آموزشی خود را به‌صورت انفرادی و متفاوت از سیستم کلی کلاس‌های معمول ارائه کنید. مربیان کسب‌وکارهای کوچک برای صاحبان مشاغل با هر تعداد وظیفه‌ای که دارند می‌توانند بسیار مفید و موثر باشند. از جمله وظایف اشاره شده می‌توان به برنامه‌ریزی کسب‌وکار، استراتژی‌های بازایابی، بودجه‌های مالی، مسائل مربوط به تدارکات، مسائل مربوط به فناوری و ... اشاره کرد.

۵۲. مشاوره تولید محتوا

با شروع یک کسب‌وکار در حوزه ارائه مشاوره تولید محتوا،‌ به آن دسته از افراد که آرزو دارند نویسنده محتوای متنی باشند، کمک کنید. به مشتریان خود خدمات متعددی برای آماده‌سازی نوشته آنها برای انتشار ارائه کنید. شما می‌توانید با خدماتی از جمله ویرایش پیشرفته (کمک به ساختار کتاب)، اصلاح، طراحی، بازاریابی و توزیع به هر دو نوع کتاب رسمی و غیررسمی کمک کنید. مشتریان بالقوه شما شامل افراد زیر می‌شوند:

* علاقه‌مندان به نوشتن و انتشار یک رمان.

* مربیانی که مایل به نوشتن راهنماهای آموزشی هستند.

* فعالان (سیاسی،‌ محیط‌ زیست یا هر نوع دیگر) برای افزایش آگاهی مردم در مورد یک حقیقت.

* شرکت‌هایی که می‌خواهند برای اطلاع‌رسانی به مشتریان خود از تارخچه، محصولات، خدمات و کارکنان خود محتوایی تولید کنند.

* افرادی که علاقه‌مند به نوشتن خاطرات و داستان‌های زندگی تحت عنوان کتاب هستند.

(همچنین بخوانید: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه)

منبع

برچسب‌ها: استارت‌آپکارآفرینیایدهنوآوریمشاورهideaBusinessکسب‌وکارهای کوچکنشریاتpublication
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.