برای مدیریت کارآمد یک دفتر اداری، از چه روشها و ابزارهایی استفاده کنیم؟
نوپانا: هنگامی که بهدنبال ایجاد یک محیط کارآمد اداری هستید، شما به یک قهرمان نیاز دارید؛ یک مدیر دفتر نمونه، بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است.
چگونه میتوانید مدیریت دفتر خود را به راحتی انجام دهید؟
مسئولان کارخانه ویستاپرینت (Vistaprint)، نکات سادهای را برای صرفهجویی در وقت و هزینه، توصیه میکنند:
پر کردن آشپزخانه شرکت با تنقلات
این یکی از وظایف مدیر دفتر شماست که ساعتها در فروشگاهها وقت بگذراند. یک راه حل ساده این است که از سرویس تحویل مواد غذایی استفاده کنید تا تنقلات و نوشیدنیها در یک روز مشخص در هفته به شرکت آورده شود.
کمک به برگزاری جلسات کاری مهم
طبق دادههای به اشتراک گذاشته شده توسط ویستاپرینت، ۳۸ درصد از مدیران دفتر عقیده دارند که حجم کاری زیاد و عدم داشتن زمان کافی، بزرگترین چالش آنهاست. آنها با بهرهگیری از نرمافزارهای گوناگون میتوانند این دغدغه را کاهش دهند.
نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت
بهجای اینکه این کار را دستی انجام دهید، مدیر دفتر شما میتواند به کمک ابزارهای آنلاین، بازخوردها را جمعآوری کند.
فناوری در حال تبدیل شدن به بخشی جداییناپذیر از کار روزمره مدیر دفتر است. طبق آمار، از ۴۳ درصد از متخصصان اداری خواسته شده تا راهحلهای مرتبط با فناوری را در محل کار شناسایی و ارائه دهند. با ابزار مناسب، مدیران اداره میتوانند اطلاعات را از کارمندان استخراج کنند.
سفارش محصولات تبلیغاتی برای یک نمایشگاه تجاری
دادهها نشان میدهد برنامهریزی یک رویداد، بخش بزرگی از کار اکثر مدیران دفتر است. با توجه به زمانی که برای ترتیب دادن تدارکات صرف میشود، استفاده از یک پکیچ چاپی میتواند راه حل مناسبی باشد.
در اینفوگرافیکی که در ادامه میآيد، به شرح بیشتر این موارد میپردازیم.
لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید:
برای دانلود و یا بزرگنمایی، روی اینفوگرافیک کلیک کنید.