نوشته های مرتبط: بازاریابی با خاطرات جمعی

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

با تمرکز بر بازاریابی رابطه‌ای، کسب‌وکار خود را متحول کنید.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

رسانه‏‌ها نقش مهمی در اکوسیستم نوآوری دارند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۴/ ۴ دقیقه

علیرضا باباخان گفت: «صداوسیما می‌تواند مردم را به سمت سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری سوق دهد.»

اشتغال‌زایی در صنایع معدنی با کمک استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۳/ ۱۰ دقیقه

استارت آپ چند سالی می شود که در ایران نیز رونق پیدا کرده است. برگزاری رویداد های مختلف و گردهمایی های متعدد در طول سال های گذشته کمک کرده تا همزمان با دیگر کشور ها، کاربران ایرانی نیز در تب و تاب استارت آپ راه انداختن قرار بگیرند.

مقدمه‌ای برای بازاریابی اینترنتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای  تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارت‌آپ اندازه‌گیری کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶/ ۱۳ دقیقه

ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها باشد و در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.

وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱/ ۸ دقیقه

ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور می‌توانید از یک وبینار برای توسعه کسب‌وکارتان استفاده کنید؟