نوشته های مرتبط: جاباما در مسیر افزایش اعتماد مردم به رزرو آنلاین اقامتگاه‌، از طریق تشویق به بازخورد

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان می‌رسانیم.

حمایت‌ زبانی و بدون عمل، مشکلات استارت‌آپ‌ها را حل نمی‌کند

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

حسن لطفی: برخوردهای سلیقه‌ای و اعمال محدودیت‌های بی‌دلیل، هیچ توجیهی ندارند.

جاده استارت‌آپی، ناجوانمردانه مسدود است

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

رفتار غیرمنصفانه با بعضی از استارت‌آپ‌های در حال توسعه ایرانی، مسیر پیشرفت اقتصادی فناور محور کشور را ناهموار می‌کند.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در قسمت قبلی، باید‌ها و نباید‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری می‌پردازیم.

چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب، به نکاتی می‌پردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول‌ می‌شود.