نوشته های مرتبط: پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال جهان در شبکه‌های اجتماعی

چه نوع محتوایی برای انتشار در لینکدین مناسب است؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۳/ ۹ دقیقه

شاید برای بسیاری از ما لینکدین مانند یک سایت کاریابی به نظر برسد و یا یک شبکه اجتماعی که وقت خود را در آن سپری کنیم. اما در حقیقت می‌تواند بسیار مهم‌ و مؤثرتر از این دو باشد.

به زودی در سراسر ایران، شاهد اتفاق‌های جذابی در حوزه دیجیتال ‌مارکتینگ خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۱/ ۱۰ دقیقه

سه‌شنبه اول مرداد ماه، نشست‌خبری همایش دیمارک در مدرسه کسب‌وکار ماهان برگزار شد.

دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های مجازی از جمله توییتر ضامن امنیت ملی است

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۸/ ۶ دقیقه

دشمنان کشور از عدم دسترسی ایرانیان به این شبکه سوء‌استفاده می‌کنند

پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصی‌ترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

تلگرام چگونه به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۸/ ۲۳ دقیقه

تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی می‌کند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد می‌توان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

ثبت نشدن آدرس بعضی سایت‌های ایرانی در پروفایل اینستاگرام

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۸/ ۳ دقیقه

ثبت نشدن آدرس وب‌سایت‌های کاربردی ایرانی در پروفایل اینستاگرام، از تازه‌ترین مشکلات شبکه اجتماعی محبوب برای کاربران ایرانی است.

ادغام واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۲/ ۶ دقیقه

فیسبوک می‌خواهد با ترکیب فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ یک پلتفرم پیام‌رسان جدید و یکپارچه ایجاد کند. کاربران این اپلیکیشن‌های متعلق به فیس‌بوک قادر به دادن پیام به یکدیگر خواهند بود ولو فقط یکی از آنها را نصب کرده باشند.