نوشته های مرتبط: چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارت‌آپ دارند؟

زمینه سازی برای همکاری استارت‌آپ‌ها برای توزیع میوه شب عید

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۴/ ۸ دقیقه

جلسه مشترک سازمان تعاون روستایی، اداره پست و استارتاپ ها با تسهیل گری مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

رویداد سامیکس سوم بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۹/ ۴ دقیقه

دبیر اجرایی رویداد سامیکس گفت: این رویداد در بازارهای در حال ظهور از استارتاپ‌های برتر کشور دعوت می‌کند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند و تیم‌های برتر در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند تا استارتاپ برتر کشور را انتخاب کنند.

سامیکس تهران برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۰/ ۳ دقیقه

سامیکس تهران امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و به همت شتابدهنده فارابی برگزار خواهد شد.

دو مدل سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای استارت‌آپی

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۹/ ۱۳ دقیقه

«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغال‌زایی داشته‌ایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایه‌گذاری روی اسنپ و دیگر شرکت‌های «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایه‌گذاری که در آن از کارآفرین بنیان‌گذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایه‌گذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمی‌داند!

بررسی اکوسیستم موفق کسب‌وکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۲/ ۱۱ دقیقه

وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبه‌بندی استارت‌آپ‎ها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارت‌آپ‎ها در رتبه 48 قرار دارد.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.