نوشته های مرتبط: موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمین‌شده نیست!

همایش معرفی به‌روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۰/ ۶ دقیقه

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

زمینه سازی برای همکاری استارت‌آپ‌ها برای توزیع میوه شب عید

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۴/ ۸ دقیقه

جلسه مشترک سازمان تعاون روستایی، اداره پست و استارتاپ ها با تسهیل گری مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

رویداد سامیکس سوم بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۹/ ۴ دقیقه

دبیر اجرایی رویداد سامیکس گفت: این رویداد در بازارهای در حال ظهور از استارتاپ‌های برتر کشور دعوت می‌کند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند و تیم‌های برتر در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند تا استارتاپ برتر کشور را انتخاب کنند.

دو مدل سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای استارت‌آپی

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۹/ ۱۳ دقیقه

«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغال‌زایی داشته‌ایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایه‌گذاری روی اسنپ و دیگر شرکت‌های «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایه‌گذاری که در آن از کارآفرین بنیان‌گذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایه‌گذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمی‌داند!

کارگاه ارزش‌گذاری استار‌ت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

پردیس سامیت؛ دورهمی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۰/ ۴ دقیقه

گردهمایی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار خواهد شد.

با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیده‌ای است و نقش زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.